Werken bij Start People
"Digitaal waar het kan, menselijk waar het moet”
Werken bij Start People betekent maximale digitale ondersteuning voor jezelf, je klanten en je kandidaten.
Door het inzetten van innovatieve en gebruiksvriendelijke onlinetoepassingen en softwaretools, heb jij meer tijd voor persoonlijke contacten met je klanten en kandidaten.
Werken in een kantoor
De medewerkers van onze kantoren vormen het kloppend hart van Start People. Zij zorgen er voor dat de juiste mensen op de juiste plaats terecht komen.
Binnen Start People bestaan er verschillende Business Lines. De inhoud van je job varieert afhankelijk van de Business Line waarvoor je solliciteert.
Business Line Large Accounts klanten (grote klant-gebruikers zoals Nike, bpost,...)
Onze Large Accounts klanten zijn grote bedrijven zoals bv. Nike, bpost, Audi,…die dagdagelijks grote aantallen uitzendmedewerkers tewerkstellen. In deze Business Line komt het werk naar je toe. Als kantoorverantwoordelijke kan je je talenten in organisatie en operational excellence ten volle benutten. Als consultant ben je een kei in het opvolgen van werkplanningen en het toepassen van onze geautomatiseerde werkprocessen.
Business Line General Temping
Onze General Temping klanten zijn bedrijven die op zoek zijn naar de meest uiteenlopende profielen. Binnen deze Business Line kan je je commerciële talenten volop uitspelen, enerzijds in het uitbouwen van een relatie met klanten en prospecten, anderzijds in het continu pro-actief op zoek gaan naar de beste werkplek voor jouw kandidaten. Als kantoorverantwoordelijke ben je dus een echte commerciële duizendpoot. Als consultant ben je een recruiter in hart en nieren.
Andere Business Lines
Naast de Business Lines Large Accounts en General Temping hebben we in onze kantoren nog andere gespecialiseerde Business Lines zoals Call & Customer Support, Retail, Dienstencheques, …
In deze Business Lines werk je als 'specialist voor specialisten', waarbij jouw ervaring en/of affiniteit met jouw specialisatie je grootste troef is.
Werken op onze hoofdzetel
Op onze hoofdzetel worden een aantal ondersteunende taken gecentraliseerd in een Mid-Office. Zo worden de inkomende telefoons beantwoord door medewerkers van ons customer service center, terwijl de medewerkers van onze regionale administratieve cellen zorgen voor een feilloze administratie.
Ook voor andere ondersteunende afdelingen zoeken we regelmatig nieuwe collega's. Is er een vacature die je aanspreekt? Solliciteer dan vandaag nog!
Spontane sollicitatie
Vind je niet meteen de perfecte vacature of kan je geen keuze maken? Stuur vrijblijvend jouw gegevens door en we kijken samen welke job het best bij je past.