menu

Start People bundelt de krachten met #sterkerdancorona

28 apr. 2021

Het coronavirus stelt ieder van ons al meer dan een jaar op de proef. Allemaal putten we op onze eigen manier uit onze krachten om met deze nieuwe situatie om te gaan. Ook Start People.

We namen tal van initiatieven om met onze eigen medewerkers, uitzendmedewerkers en klanten geconnecteerd te blijven: een wekelijkse ‘What’s going on’-mail vanwege de directie om onze eigen medewerkers up to date te houden van het reilen en zeilen binnen de firma, kaartjes en geschenkpakketjes voor de klanten, FAQ over corona voor onze uitzendmedewerkers, een heuse TV-show om de successen van het afgelopen jaar te vieren, een persoonlijk telefoontje van de CEO met elke medewerker, verrassingspakketjes bij de medewerkers thuis, informele virtuele bijpraatmeetings, beweegchallenges, webinars over welzijn, ergonomie, veerkracht en thuiswerk, lunch- en avondwandelingen met collega’s, …

Maar samen staan we sterker dan alleen en daarom sluit Start People aan bij het initiatief #sterkerdancorona. Als we allemaal samen de krachten bundelen, staan we sterker dan ooit tevoren.

Lees alle sterke verhalen op #sterkerdancorona.

Recent Nieuws

Start People bundelt de krachten met #sterkerdancorona
28 apr. 2021

Start People bundelt de krachten met #sterkerdancorona

Het coronavirus stelt ieder van ons al meer dan een jaar op de proef. Allemaal putten we op onze eigen manier uit onze krachten om met deze nieuwe situatie om te gaan. Ook Start People. We namen tal ...
Lees meer
28 april: World Day for Safety and Health at Work
28 apr. 2021

28 april: World Day for Safety and Health at Work

Hoe ga je veilig aan de slag als uitzendmedewerker? De veiligheid op het werk primeert voor Start People. Dankzij de expertise en de vele inspanningen van haar interne preventiedienst en ...
Lees meer
HR Trends 2021
09 mrt. 2021

HR Trends 2021

Het HR Trends Report van het Top Employers Institute belicht 3 belangrijke HR thema’s voor 2021: 1. Navigating the new world of work 2. Dealing with disruption 3. Reinventing the role of HR Klik ...
Lees meer