menu

Werken bij Call-IT

Call-IT is gespecialiseerd in het bieden van customer care, marketing, sales en helpdesk oplossingen.

Historie & structuur

Call-IT is reeds sinds 1986 gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve klantcontact diensten, zowel Inbound, Outbound, Chat, WhatsApp en Social Media oplossingen vanuit onze eigen contact center vestigingen.

Wij zijn actief vanuit drie locaties in de Benelux: Weert (NL), Eindhoven (NL), en Oostende (B), die allen onderling verbonden zijn, waardoor één grote virtuele dienstverlener is ontstaan.

Onze locaties worden bemenst door ongeveer 800 goed gekwalificeerde medewerkers, welke zorgvuldig zijn geselecteerd voor de specifieke werkzaamheden.

Call-IT is gespecialiseerd in het bieden van customer care, marketing, sales oplossingen, waarbij optimaal gebruik gemaakt wordt van de specialismen van onze medewerkers en de laatste inzichten/ trends op dit terrein verkregen uit ervaringen met andere klanten. Onze processen zijn gebaseerd op ECCS/ ISO.

Onze integrale aanpak wordt door onze opdrachtgevers als waardevolle factor beschouwd. Call-IT is gespecialiseerd in ‘kennisintensieve’ dienstverlening, waarin de menselijke factor cruciaal is. Door de communicatieve vaardigheden en inhoudelijke kennis van onze medewerkers, verkregen door (klant)specifieke trainingen, staan wij garant voor resultaten en kwalitatief hoogwaardig klantcontact.

Onze medewerkers worden optimaal ondersteund en hebben de beschikking over een state-of-the-art technische infrastructuur, bijvoorbeeld op het gebied van real-time monitoring, (self-help) kennismanagement, permanente quality control, meten klanttevredenheid, real-time reporting en performance dashboards.

Sinds 2017 maakt Call-IT, als werkmaatschappij, deel uit van Koramic2Engage

Jobs bij Call-IT

Wij hebben 30 jobs voor jou gevonden.

Sluiten
Specialisatie
+ Toon meer
Segment
+ Toon meer
Provincie
+ Toon meer
Sector
+ Toon meer
Opleiding
Type contract
+ Toon meer
Wis alle filters
Geen resultaten gevonden