menu

Administratief Consultant bij Start People

Werken voor onze regionale administratieve cellen

In onze regionale administratieve cellen, die gevestigd zijn op verschillende locaties in België worden een aantal administratieve taken gecentraliseerd. Deze medewerkers zorgen voor een feilloze administratie: opmaken van contracten, uitbetaling van lonen, enzovoort. Daarnaast worden de inkomende telefoons beantwoord door medewerkers van ons customer service center in Brussel. Zij verwerken allerhande vragen van uitzendkrachten. 

Ook voor andere ondersteunende afdelingen (HR, Finance, Marketing, …) zoeken we regelmatig nieuwe collega's. Is er een vacature die je aanspreekt? Solliciteer dan vandaag nog!


Opleiding Start2Bizz Administratief Consultant

Het opleidingstraject Start2Bizz Administratief Consultant werd speciaal ontwikkeld om je voor te bereiden op de verschillende werkzaamheden binnen een regionale administratieve cel. Deze opleiding bevat volgende opleidingsmodules: 

  1. Communicatie
  2. Klant- & kandidatenfiche
  3. Contracten 
  4. Lonen verwerken

Je leert ook vlot leren werken met onze interne programma's. Dit opleidingstraject is een combinatie van klassikale opleidingen en e-learning modules.

Opleidingsmodules:

  1. Communicatie
    Na deze basisopleiding communicatie kan je de op een efficiëntere manier communiceren met je gesprekspartner. Je leert de LSD (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen) techniek toe te passen. Verder weet je wat je extra kan doen om van een goed naar een ‘WOW’ gesprek te gaan. Ook hoe je op een effectieve manier face-to-face, via mail en via telefoon communiceert heeft dan geen geheimen meer voor je. Je weet immers de juiste attitude en een adviserende rol aan te nemen.
  2. Klant- & kandidatenfiche
    Na deze opleiding kan je loonbarema’s raadplegen, sectorspecifieke info opzoeken en ben je in staat om te controleren of deze zaken correct worden toegepast. Bovendien weet je wat uitzendarbeid inhoudt. Navigeren en gegevens opzoeken in de klanten- en kandidatenfiche, evenals een nieuwe klantenfiche aanmaken, hebben geen geheimen meer voor jou.
  3. Contracten
    Na deze opleiding weet je welke informatie je nodig hebt om een contract op te maken. Bovendien kan je een contract ook kopiëren, verlengen, wijzigen en afdrukken. En je weet hoe je loonindexaties op een juiste manier moet toepassen. Zo zorg je voor een correcte administratieve opvolging.
  4. Lonen verwerken
    Na deze opleiding ken je de verschillende tools met informatie over verloning. Je kan de sociale wetgeving op een correcte manier toepassen bij de verwerking van de lonen. Je weet hoe je de werkuren, gepresteerd door jouw uitzendkrachten, moet opzoeken, coderen en valideren. Lonen verwerken is na deze opleiding een fluitje van een cent.

Verder is het belangrijk om nog te vermelden dat je pas kan starten aan deze opleiding na een selectietraject te hebben doorlopen.

Klinkt interessant? Klik om je aan te melden door op onderstaande link te klikken

Verschillende locaties over heel België